BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 11, 2010

~Ya Allah~

aku..
diantara mereka yang sering di beri ujian dariNya..
sejak kecil aku mengalami pelbagai penyakit..
sudah banyak air mata yang aku titiskan kerana x snggup menghadapi ujian ini
tapi,bila ada seorang insan yang mengingatkan aku


"ujian dan musibah itu dapat menhapuskan dosa2 kecil kita"

itu kata2 smgt yg aku terima...
bile dah berumur 19...
aku masih lagi ad pelbagai penyakit..
baru2 ni..
aku ke klinik untuk menjalani pemeriksaan doktor,
akibat gastrik yg teruk..
perutku telah bengkak dan menbesar..
menyebbkan aku mengalami ksukaran bernafas...
terkadg aku sedih kerana walau aku benyawa,tapi tidak boleh bernafas dengan bek...
sehingga hari ni..
tapi..
aku tbe2 sedar..
aku hidup di atas muka bumi ini kerana Allah..
Dia yang meminjamkan segalanye kepada aku yg membolehkan aku melihat dunia ini..
aku harus bersyukur..
Alhamdulillah..
dia masih meminjamkan nyawa kepadaku...
supaya aku dapat menambah lagi amal ibadah ku..

Ya Allah...
sembuhkanlah penyakit ku ini...
aminn

0 comments: