BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 30, 2010

~*k*a*w*a*n*~


Align Center

mujse dosti karoge..

ngeh3....pasan jap jd minah hindstan..
hehe...konon2 jelah..
erm..ptg2 yg sejuk ni..nk cite pasal kwn aku lah...
erm..k.a.w.a.n....
apa itu kawan ek?????
kawan adalh org yg sentiasa ad untuk kite ketika susah,or senang...
dulu,sy xde kwn yg cm ni...
tp sekarang dah ad..hehe


dulu aku ad kwan rapat masa form3..

tp sejak tukar skol,aku x rapat dah ngn die even 1 kelas..
lpas je taman sekolah,aku masuk maktb perguruan...
nk jadi ckgu..hehe
impian arwah atok aku...
tp bg arwah,die nk aku smbung blaja smpai pHd...insyaAllah akan aku tunaikan impian die
yelah,aku cucu sulongnyer...aku sgt bangga ad atok yg sgt perihatin dlm pelajaran cucunyer...
tp,skrg arwah dah xde...
tp,smpai mati,,aku syg sgt atok aku...

ehh...sedih2 plak..berbalik pada topik asal..hehe
kt mktb ni...aku dh jumpa kwn2 yg boleh boleh dibuat kwan..
n dorg ni sgt2 best...




ad sorg ag..namanyer ina..
die xde mase ni..~

kitorg sentiasa ber4..
g mane2 je msti ngn dorg...
biasa lah..kelas aku ni ad click2 sndiri...
jd kami pon bw lah diri kami sndiri..
hehe..tp stil berkwan dorg sume...


kitorg ni ad 1 penyakit...

penyakit suke bergaya...
tp kitorg bergaya barag2 murah je....

xde bajet nk vogue2 lebih2..
skadr suke2 n menghiburkan hati...


seronok sbnryer ngn dorg ni..
masing2 ngn perangai sendiri...
hehe...hope kitorg akan kekal kawan smpai bile2...


p/s: to ina,azi n dayah....cyg sgt korag~weeee~~^_^




0 comments: