BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 15, 2010

....i need to change

hye blog..
walau ape yg jd kat dunua ni.
kau mmg pendengar dan tempat luahan yg sgt setia..
hehe...

semakin hari,hidupku semakin lah pndek,
bukannye semakin pjg..
tp aku rasa sepanjang hidup aku ini,
aku tetap rasa amal ketika hidupku masih belum cukuu utk aku bw ke akhirat sne..

astaghfirullah...
ap yg nk jd dgn diri aku ni..
semakin hari aku semakin leka...
boleh dikatakan setiap masa aku asyk mengeluh...
ckp x ckup masa lah..
tp aku boleh plak sms dgn abg aku
ad plak masa...
kenapa dengan aku ni
dulu tyme skol,b4 aku ad teman lelaki
aku rasa aku x pun cm ni...
tp skrg,aku sndri rasa aku dah berubah
bukan kearah yg lagi bek..
Ya Allah,tidak adakah insan yg boleh mmbimbing aku...
aku perlukan bimbingan,,,

aku pelu berubah..
jgn asyik leka dengan kehidupan dunia...
aku harus mencari sedar,aku hidup didunia adalah untuk kehidupan di akhirat
iaitu kehidupan yg kekal abadi...
di sana nnt juga,ad dua tempat...

1) ~syurga
2) ~neraka

dimanakah aku bkal ditempatkan...
astaghfirullah alazim...
jgn lah Engkau temptkan aku di neraka..
sesungguhnye tempat itu sgt mendasyatkan dan menakutkan...
Ya Allah,berilah aku hidayah...
aku sentiasa mengingatimu...
tetpi syaitan sentiasa mengaburkan ingatanku kepada Engkau...
lindungilah aku dari api neraka Mu ya Allah..
bwalah aku kearah kebaikan...
aku mahu menjadi diri aku yg dulu...
tetapi yg lebih bek..
langkah yg harus aku lakukan ialah,
.....i need to change...
bantulah aku ya Allah...
aku hambaMu yang ingin hidup dijalan yg diredhaimu ya Allah....


0 comments: