BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 7, 2010

HiDup Itu sAtU PerJalAnan

Bila dah masuk maktab...
macam2 yang myra lalui..
ad yg pahit,ad yang manis...

tapi
itu semua satu perjalanan..
di muka bumi ini..
myra adalah musafir..
musafir yang yang hidupnyer hanyer mempunyai satu penunjuk..
iaitu AlQURAN....

bile dengan alQuran,Dia bercakap dengan kita...
bile dalam solat pula..
kite bercakap dengan Dia...

sejauh mane ingatanku kepadanyer...
sudah 19 tahun aku hidup..
segalanyer adalah kerana Allah..
kerana..aku masih diberi pinjam nyawa yang tidak mungkin ad gantiannyer...

semoga dengan pengalaman dan kesilapan yang telah aku lakukan selama ni,dapat memberi aku erti kehidupan yang sebenar..
dan semoga aku sentiasa sedar..
cinta yang harus aku utamakan adalah untuk Dia..
bukan untuk lelaki yang aku sayang semata..
kerana..
hakikatnyer,seluruh hidupku
adalah satu perjalanan
untuk aku mencari kebaikan...
demi kehidupan yang abadi di akhirat sana....

0 comments: