BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 12, 2010

~~Masih ada nyawaku untuknya~~

ahlan wasahlan ya Ramadhan~~~
hari ni hari yang kedua umat islam berpose....
alhamdulillah....bile aku pergi terawih untuk malam pertama,,,hmpir menitis air mata aku
subhanaAllah..alhamdulillah.....Allah itu maha pemurah
Dia masih meminjamkan nyawa kepada aku untuk menjalani ibadah yg sgt dinantikan nabi dan para sahabat ketika zaman Rasulullah....iaitu...bulan ramadhan..
azam aku untuk ramadhan kali ini,aku harap sgt2..aku dpt tingkatkan lagi ibadah aku...
yelah..belum tentu umur aku ad tahun akan dtg...
aku juga harap, dosa2 aku diampunkan kerana..
pintu taubat telah terbuka di bulan yg mulia ini...
sbg umat islam..aku xboleh abaikan akhirat..kerana dunia ini hanya sementara.....
semoga segala amal ibadat ku dibulan ramdhan ini akan diterima Allah s.w.t...
waAllahu alam~~
ha,...bila dtg je ramadhan,mesti xlengkap kalu xde bazar...
ingtn kpd diri aku juga,,,kalu g bazar,jgn ikutkan nafsu...
ingatlah,kite pose ni nk than segala nfsu termasuk nfsu makan....
kalu dh beli bnyk2...nnt berlaku plak pmbaziran...kan bazir tu perangai syaitanir rajim.....
haa,,,bulan pose ni syaitn dh diikat..tp syaitn dalam hati,masih berkeliaran..hehe
jadi...pkirlah ye wahai syahida amira....
bulan pose ni...aku mesti rebut pahala sebnyak mungkin...banyk pahala yg kita dapat dlam bulan ramadhan yg hanya ad 30 hari dlm setahun....
hehe....marilah kita sama2 buat ibadah bnyk2..semoga ibadah ku dan semua umat islam akan diberkati....bnykla membuat amalan sunat,kerana pahalanye sama dengan pahala ibadah wajib..
~~waAllahu alam~~

0 comments: